† سروش نامه ††

† سروش نامه ††

دست نوشته ، گزیده ، تلخند ، طنز و کوفت و زهرمار و هزار تا شروور دیگه .
† سروش نامه ††

† سروش نامه ††

دست نوشته ، گزیده ، تلخند ، طنز و کوفت و زهرمار و هزار تا شروور دیگه .

545

سلامتی کلمبیا که نگفت کلم برو گفت کلم بیا نمیدونم چه ربطی داشت ولی خب حقیقت بود دیگه ، در ضمن کلم سبزیه پر خاصیتی هم هست

نظرات 8 + ارسال نظر
ویـــــــدا مســــــــــی چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 10:51 http://http:

هـــــــــان؟؟؟؟؟
میشه بیشتر اوضیخ بدی

توضیحات که کامله

فریبا سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 13:49 http://www.fariba7.blogfa.com

متوجه نشدم؟!!!
پاواتار یعنی چی؟
ولی نه اون نیستم :|

شهرزاد دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 23:14

آدامس خرسی ؟ :|
ایمان یه کار ازم بخواد تا قول پاستیل و پیتزا بهم نده ، براش انجام نمیدم اونوقت تو واسه کادوی عقد و عروسی آدامس میخوای بدی ؟ :| تــــف واقعا !

از خوندن که آره .. میخونیم .. مهم اینه به وقتش نتیجه بگیریم :|

یعنی الان به قدری از ریاضی بدم میاد که دوس دارم کتابمو ریز ریز کنم

دبستانی خودتی :| بنده یه خانم متشخص 18 سالم :|

خراب نکردی گند زدی :))

من هی میخوام نگم تو نمیزاری :|

مشکلی به نام سربازی :| روزی خودت باشه بگو ایشالا :)

1 سال و 9 ماه دیگه مونده

بزار 20 سالم بشه اونوقت یه خاکی میریزیم سرمون :))

امروزم که زنگ زد مرخصی ساعتی بود .. هعی .. من الان دارم جلوی خودمو میگیرم که در این مکان عمومی قربون صدقه ی آقامون نرم :))

فاطمه دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 18:16 http://fatemerahaa.blogfa.com

خوبم تقریبا مرسی عزیزم
خوبه خدا رو شکر
واللا واتساپ دارم ولی دیروز گوشیم یهو نورش رفت دادم درستش کنن
من دیگه با الی کاری ندارم
خدا کنه گوشیم مشکلش اساسی نباشه زود درستش کنن

شهرزاد دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 16:42

تو اول بگو چقد کادو میاری تا واسه شامت یه فکری کنم :))

ها بخدا .. له له شدم زیر حرفاشون :| وقتی درس میخونم چشم ندارن منو ببینن چه برسه به اینکه قبول هم بشم :|

نابغه ؟ :| کوفتیم ما :))

بازم خیلی عالیه که از 13 برسی 18 !! جدی میگم

خبری نیس چون آقامون یه سری مشکلات دارن

و منم صبر ایوب دارم :)

بابامم فعلا دختر شوهر نمیده :|

همین الان زنگ زد :)) فعلا

شهرزاد دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 01:02

به اندازه کافی کسایی هستن که روحیمو بهم بریزن ! جان ننت تو دیگه ولمون کن :))

نــــــع :| بابای ما اینجوری نیست :|

گفته بعد کنکور هر برنامه ای خواستین براتون نصب میکنم

مریمم که دوسال دیگه کنکور داره :))

نه از طرف من که خبری نیس :| اگه تو خبری داری بگو منم روشن شم :)

مگه هویجم که بگم بعد کنکور بیاد بگیرتم :|

تو زنبیل بزار ؛ واسه عروسی دعوتی اما عقد عمرا :| میدونی که خرج عقد با خونواده ی عروسه :)) منم که بهبهانی !!

فاطمه دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 00:26 http://fatemerahaa.blogfa.com

سلاممممممممممم سولوووشششششششششششش چطوریایی؟
دلم واستن تنگیده بود؟
بله خدایی حق مجید بود
امتحانا چطوره؟سلامشونو برسون

شهرزاد یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 20:56

سروش رخ نمود :)

ممنون .. امیدوام قبول شم .. اصلا حوصله ی دوباره خوندنو ندارم

فلج شدی ؟ :| آخییییی :| :))

بابام اجازه نمیده بهش برادر

نصب کرده بود اما بعد حذفش کرد

کدوم عروسی ؟! :| نکنه دارم عروس میشم خودم خبر ندارم :|

هنوز زوده :) وقتش که شد بهت میگم تا چند روز غذا نخوری

که واسه شام حسابی جا داشته باشی

من که نمیخوام پول شامتو بدم ؛ داماد پولشو میده پس هرچقدر خواستی بخور :))

بازم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد