† سروش نامه ††

† سروش نامه ††

دست نوشته ، گزیده ، تلخند ، طنز و کوفت و زهرمار و هزار تا شروور دیگه .
† سروش نامه ††

† سروش نامه ††

دست نوشته ، گزیده ، تلخند ، طنز و کوفت و زهرمار و هزار تا شروور دیگه .

438

بهت پیشنهاد میکنم با من درنیفتی !


چون که من :

1 _ کاراته

2 _ کنگفو

3 _ نینجتسو

4 _ جودو


و 28 تا کلمه ی خطرناک دیگه بلدم !

427

خیلی دوس دارم برم سمت یه غریبه و بگم ببخشید یه عکس از من میگیرین ؟


اگه گفت بله یه عکس از خودم بش میدم و میرم

426

صدای خنده ی بچه از قشنگ ترین صداهاییه که یه نفر ممکنه بشنوه . . .






مگه اینکه ساعت 2 شب باشه



و خونه تنها باشی



و بچه نداشته باشی :|

424

از خاطرات یک پاکستانی :


توی هواپیما ، خانومی که کنارم نشسته بود با فهمیدن اینکه من پاکستانیم به شدت وحشت زده شد .

لحظه ی خنده داری بود برام .

از شدت خنده نزدیک بود بمب هام از جیبم بیوفته بیرون

423

روش های صدا کردن دوس دخترتون :


1 _ عسلم

2 _ قندم

3 _ آرد

4 _ تخم مرغ

5 _ 1/2 پیمانه کره

6 _ سرخ کنید

7 _ توی ماهیتابه بریزید

8 _ در دمای + 375 درجه سانتی گراد حرارت دهید

422

خیلى دوست دارم واسه یه بارم که شده وقتى یه جا وارد میشم بلند بگم ببینید کى اومده، ولى حیف که دونستنش به درد هیچکس نمیخوره.

421

خوشحالم که پیانو ندارم، چون الان اصلاً حوصله ى پیانو زدن ندارم.

420

امشب فهمیدم تا یکى شبیه خودت نبینى نمیفهمى چقدر مزخرفى.