† سروش نامه ††

† سروش نامه ††

دست نوشته ، گزیده ، تلخند ، طنز و کوفت و زهرمار و هزار تا شروور دیگه .
† سروش نامه ††

† سروش نامه ††

دست نوشته ، گزیده ، تلخند ، طنز و کوفت و زهرمار و هزار تا شروور دیگه .

679

بازم خوبه طرفدارای مرحوم پاشایی نرفتن تو پیج عزراییل بهش فحش بدن

678

شروع رابطه

 1. هیچ وقت عوض نشو

 2. تو باید اخلاقت رو عوض کنی

 3. خیلی عوض شدی..

پایان رابطه

677

از کوزه همان تراود که مقام معظم رهبری بگه .

676

به خودم گفتم گذشته ها گذشته... خاطرات بم گفتن گه بخور

675

بابام : کجا بودی ؟


من : توییتر


بابام : میتونم فالوت کنم؟


من : کجا؟


بابام: توییتر


من : اینکه میگی چی هست !؟

674

جالب اینجاست که اینترنت برای صرفه جویی در زمان ساخته شده بود.

673


تو رستورانهای گیاهخوارها، گلدون روی میز جزو پیش غذا حساب میشه؟

672

همسایمون می گفت تاسوعا رفته بوده تبریز. مداحه با آهنگ خونه مادربزرگه می خونده "عباس رفته آب بیاره با مشک پاره پاره"

671

اگه تو یه پنت هاوس طبقه هفتاد و پنج یه برج با منظر کوههای تهران بودم، الان از پنجره بیرونو میدیم و میگفتم "به به" و دوباره میخوابیدم.

670

قواعد این زندگی انقدر مسخرست که باید برای رسیدن به صلح هم بجنگیم .