† سروش نامه ††

† سروش نامه ††

دست نوشته ، گزیده ، تلخند ، طنز و کوفت و زهرمار و هزار تا شروور دیگه .
† سروش نامه ††

† سروش نامه ††

دست نوشته ، گزیده ، تلخند ، طنز و کوفت و زهرمار و هزار تا شروور دیگه .

509

اولین اتفاق بد هر روز بیدار شدنه و دومیش بیدار موندن.

508

سوار غریب ترین خط اتوبوس شهر شدم. هیچ مسافرى جز من سوار اتوبوس نشد، شاید اگر من نبودم راننده هم خودشُ از اتوبوس در حال حرکت پرت میکرد بیرون.

507

اینایی که مخالف اعدامن اگه تو خیابون یکی از پشت سپر به سپر ماشینشون بزنه یارو رو به قصد کشت میزنن

506

تجربه نشون داده که تجربه خیلی چیزا رو نشون داده

505

امروز شد ، کم کم داره فردا میشه ، من هنوز واسه دیروزم تصمیم نگرفتم .

504

صحبت از زندگی شد ، زنده ها سکوت کردن .

503

جُلبَک ها یه روزی باهوش ترینِ نوع خودشون بودَن . الان اسمشونو ب عنوان فوش بکار می بریم می دیم بهم .

انسان ها ک بماند . . .



اون روز نزدیکه .

502

خنده بر هر درد بی درمان دواست، حالا هی برو ایدز بگیر بخند بدبخت

501

منظور شاعر ازونجا که میگه "پرپر عشقم چنان کردی که سی پاره شدم" چیه دقیقا؟ :/

500

مردم شهید پرور ایران با اینکه اینهمه سال از جنگ گذشته و هنوز دارن شهید کشف میکنن نشون میدن که پرورش شهیدشون خوبه.