† سروش نامه ††

† سروش نامه ††

دست نوشته ، گزیده ، تلخند ، طنز و کوفت و زهرمار و هزار تا شروور دیگه .
† سروش نامه ††

† سروش نامه ††

دست نوشته ، گزیده ، تلخند ، طنز و کوفت و زهرمار و هزار تا شروور دیگه .

618

میگه حاضرى عشقتو با یه میلیارد تومن عوض کنى؟ من عشقمو با سه تا فلافل هم عوض میکنم، با یه میلیارد تومن حتى خودم رو هم معاوضه میکنم

617

علم فقط در صورتى از ثروت بهتره که بتونى باهاش پول دربیارى

616

توی یه همچین شبی هیچی به اندازه ی اینکه بیای تو اتاقت چراغارو خاموش کنی درو هم ببندی و واسه خودت بنویسی به آدم دلگرمی نمیده .

615

تجربه ثابت کرده که برای فرار از تنهاییا گاهی لازمه با خودت خلوت کنی ، نه با بقیه ی تنها ها ، میتونین از خود تجربه بپرسین ، ایناهاش اینجاس .

614

شناختن آدما بعضی وقتا به اندازه ی فراموش کردنشون دردناکه .

613

اونقدی که آدما این روزا از فراموش شدن میترسن ، از " فقط یه تجربه شدن " نمیترسن .

612

قبلا از مردم میپرسیدم امروزچندمه؟یا چند شنبه س؟ الان رسیده به امسال93ئه دیگه؟ انشالله چندوقت دیگه شاهد سوالات اینجا کجاست؟ومن کیم؟خواهیم بود

611

قوه قضائیه اگه راست میگه گشنه ها رو سیر کنه چیکار به وایبر داره آخه؟

610

مملکت ازلحاظ سیاسی به 3گروه اصلاح طلب،جدایی طلب وآن مدعیان که درطلبش بی خبرانند تقسیم شده.سطلنت طلبا هم هستن که 35ساله قراره فردا تهران باشن

609

یکی از تفریحات من اینه که بشینم حساب کنم اگه یه اسلحه و یه گلوله داشته باشم ، با اون یه گلوله کیو بکشم ؟