† سروش نامه ††

† سروش نامه ††

دست نوشته ، گزیده ، تلخند ، طنز و کوفت و زهرمار و هزار تا شروور دیگه .
† سروش نامه ††

† سروش نامه ††

دست نوشته ، گزیده ، تلخند ، طنز و کوفت و زهرمار و هزار تا شروور دیگه .

129

از جمله نقاط قوت من اینه که همیشه خوابم میاد

128

لازمه اضافه کنم !

ولی چیو نمیدونم !


کسی نمیدونه باید چیو اضافه کنم ؟ :|

122

دختر دایی 3 سالم دسمو گذاشته لای در محکم فشار میده ، میخواست دسمو بشکنه !



تو ذهن اینا چی میگزره یعنی ؟:|

121

امروز یه زمان جدید اختراع کردم سر امتحان !


present past


یا همون حال گذشته !

119

یکی مرتب امروز و فردا میکرد. یکی امروز,فردا را مرتب میکرد.

116

چطوری یه دخترو راضی کنیم عینک بزنه :


راه اول : بزن خوشکل میشی !


راه دوم : واس پوستت خوبه !

114

امروز یه امتحان گرامر دادیم از 6 نمره




فک نکنم جمع کل نمره های بچه ها رو هم 6 بشه . . .

113

رفتم تو وبلاگ ورودی های علوم پزشکی 92 ، توی چت روم یکیشون نوشته بود امتحان از کجاس؟ 2 نفر نوشته بودن نمیدونیم !


منم براشون نوشتم استاد امتحانو کنسل کرد


بعد تشکر کردن رفتن بخوابن .






سروشه مریض ! :|

104

امروز بغل دستیم گوشیمو گرف Doodle jump بازی کنه ، وسط بازی UFO رو دید ، صاف رفت سمت نورش ،ذوق کرد گفت ببین برات رفتم مرحله بعد . . . .







97


امروز برا اولین بار رفتم کتاب خونه

واقعا جای خوبی برا خوابیدنه


تازه میشه با گوشیتم بازی کنی!