† سروش نامه ††

† سروش نامه ††

دست نوشته ، گزیده ، تلخند ، طنز و کوفت و زهرمار و هزار تا شروور دیگه .
† سروش نامه ††

† سروش نامه ††

دست نوشته ، گزیده ، تلخند ، طنز و کوفت و زهرمار و هزار تا شروور دیگه .

319

همیشه حس میکنم یه چیزی توی خونه هست ک باعث میشه من خوابم بگیره

318

http://www.reza-amper.ir/image/Madar-Pedar.jpg/




عمه هم ندارم

314

میازار موری ک دانه کش است . . . که دوس دختر دارد و خوراکش sms است


291

زیبایی در چشمای تو نیست ، در کیفیت Blue ray فیلم های  جیمز کامرون است

240

سروش به امین : سلام چطوری؟ کم پیدایی؟


تاریخ : 13 / 8 / 1390




امین به سروش : سلام ببخشید دستم بند بود ، مرسی تو چطوری؟



تاریخ : 15 / 9 / 1392




سروش به امین : من اونو 2 سال پیش فرستادم -_-


تاریخ : همین الان ! :|

212

قاشق شکلاتی خریده بودم که با بستنی بخورم !


بستنیه که به نصف رسید قاشقه گم شد

211

تا 10 سالگی فک میکردم  اونایی ک چشاشون آبیه همه جارو آبی میبینن !


اونایی که چشاشون سبزه سبزی زیاد میخورن !

210

مامان سرش شلوغ بود بم گفت کمکش تخم مرغای آبپز رو پوست بکنم رنده کنم . . . .




حال نداشتم پوستشونو بکنم ، با پوست رنده کردم...




به نظرتون چقدر طول میکشه تا بفهمه ؟

208

یکی از تفریحات سالمم اینه که حال نداشته باشم تفریح ناسالم انجام بدم

203

پدر من گاهی اوقات منو مجبور میکنه دنبال چیزایی تو خونه بگردم که وجود ندارن....


شوخیه جالبیه

حتما امتحان کنین !