† سروش نامه ††

† سروش نامه ††

دست نوشته ، گزیده ، تلخند ، طنز و کوفت و زهرمار و هزار تا شروور دیگه .
† سروش نامه ††

† سروش نامه ††

دست نوشته ، گزیده ، تلخند ، طنز و کوفت و زهرمار و هزار تا شروور دیگه .

191

رفتم تو وبلاگ دختره عشق سنج آنلاین داشت !

اسم خودمو بالا نوشتم بعد هرچی اسم دختر بلد بودمم پاین نوشتم که تست کنم ببینم کدوم دختره که عشقش به من بیشتره ، و اینکه اسمش چیه...


حالا ی سوال واسم پیش اومد !


همه جوره تست کردم واسه همه 99% زد!


یعنی همه دخترا عاشق منن ؟

خب الان من چیکار کنم ؟ :|

نظرات 2 + ارسال نظر
m.o جمعه 8 آذر 1392 ساعت 18:05 http://tarfanddd.blogfa.com

با سلام دوست عزیز وب زیبایی دارید اگه دوست داشتید ب وب جدید ساخته ی منم یه سری بزن و از ترفندام استفاده کن ممنون میشم

ترفندت قدیمی شده ، لو رفته !

برو بروز شو حاجی !

parisa جمعه 8 آذر 1392 ساعت 18:02

hamash alakie vali mit00nin omidvar bashin :))
harvaqt etemad b nafset00n 00mad paein brin ham00nja :D

پایین نمیاد !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد